Contact

BouwPeople helpt je graag verder! Check voor de zekerheid nog even de veelgestelde vragen. Wie weet staat jouw vraag daartussen.

Veel gestelde vragen
Wat is het honorarium bij BouwPeople?

Het honorarium dat wij met jou en de klant afspreken is per opdracht verschillend.

Hoe moet ik mijn factuur indienen?

Jouw factuur kun je doorsturen naar administratie@bouwpeople.nl. Wil je weten wat je in de factuur moet opnemen? De handleiding Nieuw bij BouwPeople vertelt precies wat je moet doen.

Wanneer wordt mijn factuur uitbetaald?

Voor het betalen van jouw factuur heeft BouwPeople een betalingstermijn. Deze gaat in na de factuurdatum. Alle facturen worden op vrijdag uitbetaald. De datum waarop je ons de factuur stuurt moet ook op de factuur staan! Ons betalingstermijn is 30 dagen.

Het is ook mogelijk om na 14 dagen uitbetaald te worden. Hiervoor brengen wij wel €25,- in rekening. Dit bedrag moet je in mindering brengen op jouw factuur.

Houdt wel rekening met een overschrijvingsvertraging tussen een aantal banken. Dit betekent dat zodra wij jouw factuur hebben betaald jij het niet meteen op de rekening ziet verschijnen. Het kan voorkomen dat er een aantal dagen tussen zitten.

Hoe weet ik zeker dat mijn factuur in behandeling wordt genomen?

Om er zeker van te zijn dat jouw factuur in behandeling genomen wordt vragen wij van je om een aantal documenten bij ons aan te leveren of te tekenen.

  •        Alle overeenkomsten zijn getekend.
  •        Je hebt een door de opdrachtgever getekende werkbon aangeleverd.
  •        Je hebt een AVB (aansprakelijkheidsverzekering bedrijven) Polisblad van het huidige jaar aangeleverd.
Ik heb nieuwe werkbonnen nodig. Waar kan ik die aanvragen?

Je kunt nieuwe werkbonnen opvragen via administratie@bouwpeople.nl. Wij zorgen ervoor dat ze zo snel mogelijk naar je worden opgestuurd.

Heeft BouwPeople vaste afspraken voor overwerken en kilometervergoeding?

Nee, die afspraken hebben wij niet. Omdat wij een bemiddelingsbureau zijn moet dit per opdracht afgesproken worden. Je kunt hiervoor contact opnemen met de jouw toegewezen bemiddelaar.

Waarom moet ik het honorarium opnemen in mijn factuur?

Om een hoop nutteloos papierwerk te voorkomen vragen wij van jou om het honorarium op te nemen in jouw factuur. Zo hoeft er niet meerdere malen heen en weer gemaild te worden. Het honorarium + 21% btw houden we in op de uitbetaling.

Waarom is het uitbetaalde bedrag lager dan het tarief op mijn factuur?

Omdat wij een bemiddelingsbureau zijn, zijn wij verplicht om 21% btw te berekenen over de diensten die wij leveren. Wij houden het bepaalde honorarium + 21% btw in op jouw factuur. De 21% btw kun je zelf terugvragen bij de Belastingdienst zoals je ook inkoopfacturen terugvraagt.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met een van onze consultants!

Contact
BouwPeople B.V.
Franklinweg 29
4207 HX Gorinchem

Telefoon: 088 234 86 65
E-mail: info@bouwpeople.nl
Schrijf je direct in
Zoek en vind de beste opdrachten
Plaats een opdracht
Contact
BouwPeople B.V.
Franklinweg 29
4207 HX Gorinchem

Telefoon: 088 234 86 65
E-mail: info@bouwpeople.nl
© Copyright 2018 Bouwpeople Sitemap Disclaimer RSS Inschrijven
OTYS Recruiting Technology
Alle Opdrachten
Lees meer